Pari päivää sujahti taas rimojen liimauksessa ja nuppineuloja nyppiessä. Kanootin kyljet tulivat kutakuinkin valmiiksi ja jäljellä on enää pohjan alueen rimojen sovittaminen paikalleen.

Oman ongelmansa rimoitukseen toi se, että rimoja leikatessa osa rimojen leikkupinnoista ei ollutkaan aivan suoria vaan hieman vinoja, joten jouduin aina sovittelemaan sopivasti vinoja pintoja toisiinsa. Paikkapaikoin pystyin hyödyntämään tätä tehokkaastikin kyljen kaartumisessa, mutta muutamiin kohtiin rimojen väliin jäi turhan suuri rako liimalla täytettäväksi.

Peräpää kuuden ensimmäisen riman osalta oli melko helppo työstettävä, koska näiden kohdalla sekä perä, että viimeiset kaaret olivat melko pystysuoria. Perän käännön vaakasuoraksi pohjaksi tein yhden noin 45 asteen kulmassa olleen listan kautta. Tuurilla kuudennen riman yläreuna osui hyvin tarkaan käännöksen alkukohtaan. Hioin sen reunan sisäänpäin vinoksi noin 40 sentin matkalta, ja seuraavan riman hioin vastaavalta matkalta päinvastaiseen sunntaan vinoksi, niin että liimapinnat osuisivat toisiinsa. Riman toisen reunan muotoilin sopimaan koloonsa mahdollisimman hyvin. Seuraavat rimat pystyikin sitten liimaamaan lähes vaakasuoraan kannen tapaan.

Keulassa suurin haaste oli rimojen kiertyminen. Kanootin kylki niin kakkoskaaren kuin keulankin kohdalla on lähes pystysuora, mutta ensimmäinen kaari on enemmänkin V-n muotoinen. Niinpä jokaisen riman piti ensimmäisen kaaren kohdalla tehdä kierre sisäänpäin ja takaisin. Riman pitämisessä kaarta vasten tarvittiinkin useita vinoon asetetuuja nuppineuloja. Muutenkin pohjan rimoituksessa, joutui kantta enemmän käyttämään nuppineuloja monimutkaisempien muotojen takia.